tiistai 22. maaliskuuta 2016

MEIKKIPOHJANI

Jonkin aikaa sitten toivottiin postausta, jossa esittelen meikkipohjaan käyttämiäni tuotteita. Kuten olen aikaisemmin jo korostanut, olen aivan surkea meikkaamaan! Tässä esittelen teille hieman pidemmän kaavan mukaisesti tehdyn meikkipohjan, jota en todellakaan joka päivä jaksa tehdä. Kiireisinä päivinä taivutan ripset ja laitan niihin ripsaria, jonka jälkeen ollaankin jo kovaa matkaa menossa. Nyt kun on ripsienpidennykset, kiireisinä aamuina oikeastaan vaan noustaan sängystä ja lähdetään. Mutta nyt pidemmittä puheitta tässä on oman meikkipohjani "salaisuus"!


Tässä näkyy lähtötilanne muokkaamattomassa kuvassa. Tumman silmänaluset sekä punoittava nenä ovat yleensä tämän naaman ongelma. Meikkaan aina silmät ensimmäiseksi, jolloin en vahingossa pääse pilaamaan vaivalla tehtyä meikkipohjaa.

Meikkivoiteeksi on hiljattain vaihtunut Lumenen CC voide, jonka levitän aina sormin. Tämän jälkeen käytän hieman tarpeen mukaan puuteria. Tämän vaiheen jälkeen olen yleensä käyttänyt kulmakynää, jota en kehdannut kuviin asti päästää. Kyseessä on olemattoman kokoiseksi kutistunut Rimmelin kynä, joka on jo useita vuosia vanha.

Tämä kuvan kanssa sai hetken pohtia, kehtaanko laittaa sitä edes julkisesti näkyviin. Mutta toisaalta eiköhän tässä elämän mittaan ole tyhmempiäkin juttuja tullut tehtyä joten mitäs pienistä. En tiedä kummalla oli hauskempaa, mulla vai poikaystävällä kun hypin inkkarimaaleissa ympäri kämppää yrittäen saada sopivaa kuvaa :D Mutta tosiaan tästä kuvasta näkee hyvin mihin kohtiin käytän tuota korostuspalettia. Nämä varjostukset olen tehnyt tosin Nyxin korostuskynällä, jota käytän monesti kiireessä. Erittäi hyvä tuote, suosittelen! Ennen korostuksien laittamista käytän Lumenen peitevoidetta tummille silmänalusille.


Korostuksien jälkeen yleensä olen laittanut poskipunan, joka on tällä hetkellä Yves Rocherin valikoimista. Tämän jälkeen viimeistelen kulmat vielä Lumenen kulmavahalla. Kuvassa näkyy nyt tuo Nyxin korostuskynä, sekä tummille silmänalusille käyttämäni peitevoide.

Tadaa ja tässä näkyy lopputulos! Kuten huomaatte, en todellakaan normaalina arkipäivänä käytä meikkaamiseen kovin paljoa aikaa. Kun enimmät ihon pikkuvirheet saa peittoon niin eikun menoksi! Juhliin meikkaan monesti vielä silmät näyttävämmin, mutta tuo pohja pysyy oikeastaan aina samanlaisena.
Löytyykö muilta samoja tuotteita?

6 kommenttia:

  1. Toi cc-voide on tosi hyvä mun mielestä :) ja eipä noin kaunis paljon meikkiä kaipaakkaan :) kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin hiljattain tuon ostaneena olen pitänyt kovasti, enkä hetkeen taida vaihtaa pois. Ja iso kiitos :)

      Poista
  2. Voikun sä oot nätti! Ja tosi mielenkiintonen postaus. Mulla oli joskus toi Lumenen vihreä puuterijuttu, mutta eipä sulautunu mun pintakuivalle sekaiholle, jäi vaan sellaset vihreet läikät (itkunauruemoji) -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos ;) pystyn vaan kuvittelemaan sen näyn, tai ehkä pakotan sut joskus laittamaan tota puuteria täällä niin näen omin silmin :D

      Poista
  3. Tää oli hyvä postaus, sillä tykkään just tosi paljon lukea tällasia "vinkkejä" mitä kosmetiikkaa muut käyttää :) Noita Nyxin tuotteita on kehuttu aika paljon, ja luulen, että munkin on jossain vaiheessa testattava!

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Itse tutustuin Miamin reissulla noihin Nyxin meikkeihin ekan kerran ja olen kyllä tykännyt. Erinomaisia hinta-laatusuhteeltaan! Suosittelen kokeilemaan :)

      Poista